Jag vill också vara med

Idag har varit en riktig tvätt lördag. Nu snurrar den 4:e maskinen runt inne på badrummet. Riktigt skönt att äntligen se botten på tvättkorgen men samtidigt är det så himla tråkigt att tvätta. När det ingår lakan och sånt så blir det automatiskt en maskin bara det. Så 3 maskiner kläder på en vecka, det är kanske inte så illa.
Jag fick såklart lite hjälp att tvätta. En liten Evelina ville vara med och hänga upp tvätten, så det skulle gå fortare, ialla fall så trodde hon det. Jag är inte så säker på att jag håller med men. :)



I början var vi lite skeptiska...



Botten av tvättkorgen måste också utforskas såklart...
- Men mamma, här är det något som inte stämmer. Brukar inte min tvättkorg vara full av smutsiga kläder?



Till slut var det riktigt kul att stå där i! Men oj vad dum jag var när jag lyfte ur henne...

Ja, det måste såklart vara lite roligt när man tvättar också. Inte bara tråkigt. :) Det blev egentligen ganska kul att tvätta kläder, även om det tog lite längre tid än vanligt. Det blir lätt så när en liten sitter mitt i den rena, våta, klädhögen och kastar ren tvätt runt om i vardagsrummet, så mamman måste springa runt och hämta kläder i alla hörn som finns. <3

Idag sprutade jag den sista droppen ur min älskade parfym. Dolce & Gabbana - the one. Gud så gott den luktar. Fick den förra julen av min älskling. Tillsammans med en bodylotion. Men nu är den slut. Tur att han köpte en stor flaska på Kiel färjan. Så nu är det bara att öppna den och fortsätta kunna lukta gott. :) Måste nog säga att det är favoritparfymen!


Någon som testat den? Dolce & Gabbana - the one.

Nu ska vi åka om en halvtimme ungefär. Bio!
Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0