Hipp hurra!

Idag fyller världens bästa älskling 32 år! Det ska firas med kaka som jag bakade igår och självklart paketöppning. Jag älskar att köpa och ge! När jag var yngre var det såklart bäst att få och öppna. Men nu har det mer gått över till att jag tycker om att göra andra glada. :) Det är såklart fortfarande kul att få men inte lika kul som att ge.

Idag har jag en tid hos läkaren kl 13.15 och jag ska få svar på min MR (Magnet Röntgen) som jag gjorde förra måndagen. Med en liten här hemma som inte alls har lust att sova, så blir det nog till att jag åker ensam dit och Göran får vara hemma med henne medan hon sover. Det är bäst så. Farmor och farfar kommer hit sen och det är säkert kul för dem om deras barnbarn är pigg och glad en stund ikväll!
Varför blir det alltid sov-strejk när jag ska iväg? Märks det på mig att det är viktigt att hon sover nu eller vad?
Det kan bli lite skönt att komma ut själv också. Så ska jag köpa lite färska bär på vägen hem sen!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0