Hemma mys

Då var vi hemma igen efter att ha blivit fotade. Det var riktigt kul. Och jag tror det blir en del bra bilder, ialla fall på Evelina. :) Vi får hoppas. Ett gratis kort får man, plus att hela fotograferingen var gratis. På måndag ska vi dit och se på alla bilder som vi tog idag.
Vi blev fotade av en dansk tjej, Göran förstod ingenting av det hon sa och jag måste erkänna att jag fick anstränga mig för att hänga med. Men det gick fint!

Nu väntar vi på att middagen ska bli färdig. Ikväll blir det baconinlindad kycklingfileé med gräddsås på oss! Mumma!

Tror jag ska dra mig mot sängen redan nu faktiskt. Är riktigt trött och imorgon blir det massa spännande som händer så det är bättre att vara pigg då. :)
Ska vänta på att naglarna blir torra, sen dyker jag under täcket.

Sov gott kära läsare.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Hahah ja, du är dålig på att fatta dig kort ;D Men ja, vi kan dela på er vagn och klockan 11 blir jättebra med vila, tar med snutten och hoppas att hon kan vila i bilen :D



Kramar

2011-10-18 @ 20:57:13
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0