Hello Evelina

Hello Kitty är kanske inte favoritplaggen men just detta settet som jag köpte på H&M tycker jag är så gulligt;




Nappen matchar väl inte direkt till kläderna! Tycker att bilder är helt underbar ändå. :D <3




Här håller jag upp nappen i luften, se så ivrig hon blir när hon ser den. Hello Evelina. Söta!




- Nej, jag vill inte visa mina tänder när du tar kort! Trots att jag nu totalt har 7½ gaddar i munnen. Bättre lycka nästa gång morsan.


Tyvärr blir det ingen bio för våran del ikväll. Görans föräldrar rymmer till Gol i helgen, så vi får snällt vänta till nästa helg. Men det går helt fint. Så ikväll blir det svensk ribbe på norskt vis här. Mys!
(Just de, Red Riding Hood var grym!)

Ska ut i en lite större affär här senare under dagen. Coop eller liknande, måste få tag på lite ingredienser till tårtan jag ska baka till Görans födelsedag på måndag. :)

Nu ska jag krydda ribben och ta en dusch.
Sen blir det en film till mina små hjärtan vaknar.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Så söta tights :D



Och vad gullig du är!! Det hade varit jättejättesnällt om du hade lust att möta oss där någon dag, vi hoppade nämligen över IKEA idag när det blev så fint väder 8och aaaaavvvvssskkkkyyyyrrr att släppa på buss, två byten, puh)



Kram

2011-10-15 @ 13:22:13
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Annicka vet du var jag kom på!! Jag ska på bloggevent på torsdag klockan 8, tror du att vi hinner iväg och tillbaka utan att stressa innan det? Annars är det bara måndagen som funkar och det kanske är för snart? Annars får vi ta det nästa vecka, men det är ju så lääääänge dit, ser verkligen fram emot en heldag med er :D



Kram

2011-10-15 @ 17:00:14
URL: http://madeleines.se
Postat av: Tora & Viggo

åååh vad söt lilla gosan är! jag saknar er så jäklans mycket!

2011-10-16 @ 19:59:06
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0