Vill du bli min?

Jag har länge tänkt att byta bil. Är jättenöjd med mig älskade Volvo v40, men det skadar inte att byta upp sig några år. Aldrig kommer jag gå ifrån Volvo, det är och förblir en favorit. Har väl det tänket efter far min. Så är det bara.
Har letat överallt efter en fin bil till ett bra pris.
Idag hittade jag en kille, som vill ha en bytesbil med pengar mellan. Perfekt. För då slipper man det där med att behöver lägga ut och sälja sin egen, det blir två flugor i en smäll liksom. :)



Denna pärlan ska jag åka och se på nästa helg. Om den inte blivit såld såklart. Den finns lite utanför Göteborg.
Hoppas hoppas den vill bli min och att den är så bra som den ser ut att vara.
Pappa är som vanligt skeptisk. Men vad är annars föräldrar till för? ;)

Trevlig kväll på er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0