Shoppingtur

Idag, efter vi hade fått däcken bytta på min bil, åkte vi inom Alna sentret och tittade runt lite. Göran köpte en julklapp till sin pappa (han lyssnade på mitt förslag;) ). En julsäck med massa olika korvar (rödvinskorv, älgkorv och renkorv tror jag), gelé, lite knäckebröd och sånt smått i. 500kr kostade den, riktigt najs och jag vet att hans pappa kommer bli glad för den! Det är precis sånt som han gillar.
Vi var också inne en tur på Biltema för att köpa lite småsaker bla. en ny äggdelare, en osthyvel, tandpetare och pepparkaksformar. Ja, Biltema har massa annat utom bilsaker, och det är billigt också. Perfekt!

Imorgon funderar jag på att ta en tur på Ikea här nere, jag behöver ha ett uppläggningsfat i vitt, för att kunna lägga upp typ pålägg och kött och sånt när man ska imponera lite på gästerna.

Ikväll blir det inget annat än soffläge här hemma. Vilket är en av mina favoritställningar! ^
Tjing på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0