Massa babbel

Har kommit på ett sätt att få tag på bilderna på mobilen. Yippie! Nu blir det lite trevligare inlägg kanske (men bara kanske). :)

Idag har min kära vän, Lene varit här och klippt sig. Som vanligt blev hon nöjd. Hon sa ialla fall det. Räknar med att hon menar det.
Jag visade henne min bil som står så fint i garaget. Hon höll med mig om att den är superfin och värd varenda krona jag la på den, vilket inte var så mycket, men ändå. Eftersom det fortfarande är sommardäck på bilen så måste jag snällt vänta med att sätta mig bakom ratten igen, till vi ordnat nya. Antingen blir det de gamla som vi fick med, eller så blir det 4 st splitter nya. Inte så jättekul att kosta på med en gång, men säkerhet framför allt! Speciellt när vi transporterar en skatt vid varje körtillfälle.
(Jag ska självklart visa er bild på bilen idag! Vill bara dra ut på det lite...)

Klockan 16 kom jag och Göran på att vi var hungriga, jag hade dock inte lust att ställa mig med mat då. Det slutade med att vi beställde mat från Pizza Baronen som ligger här i närheten. Göran beställde biff med lite gott till och jag beställde kycklingkebab. Ingen av oss beställde alltså pizza. Jag tycker det är ganska bra att pizzerior har lite olika mat att välja mellan. Om vi bestämmer oss för att beställa hem mat så kanske jag har lust på pizza men inte Göran, eller tvärtom. Men samtidigt bra att vi kan beställa från samma ställe, för det kostar ju att få maten levererad.
Skönt att ha ätit redan! Älskar att bara kunna sitta och slappa i soffan när vi lagt Evelina, istället för att laga mat och stå i köket.

Ikväll är det Idol igen. Nu börjar det dra ihop sig, helt klart. Spännane!



Detta är min nya älskling! <3

Vad handlade egentligen detta inlägget om? Inget alls, bara massa tomt babbel... :P

Nåja. Trevlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0