Mammaträff

Idag har jag och Evelina varit hemma hos en av de mammorna i mamma gruppen som jag träffade varje vecka förut. Vi hade ett gemensamt kalas för våra små flickor. Nu märker jag otroligt starkt hur jag saknar att träffa dem varje vecka. Vi hade alltid så trevligt med promenader eller hemma träff. Men vardagen kommer såklart tillbaka till slut och tiden räcker inte till, tyvärr. Jag är glad att vi håller kontakten ialla fall. :)

Medan jag var borta under dagen så har min underbara sambo tvättat min bil. Och den blev om möjligt ännu finare. Gud vilken pärla jag har fått! :)

Jag har tagit en del fina bilder som jag vill dela med mig av men det får vi ta en annan dag, är inte helt i form och har ont i magen och är illamående. Hoppas inte detta är något som utvecklas, för imorgon har jag en frisörtid som jag både behöver och ser mycket fram emot!
Vi får se.

Hoppas ni har en trevlig kväll. Jag sitter med en kopp te Forest fruit och ser på tv4 nyheterna!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0