Inköp och "kvälls-göra"

Jag glömde visa er vad jag köpte igår. Det är så tomt i vårat vardagsrumsfönster, inget som hänger ner, tex lampa eller liknande. Så igår när jag var en sväng inne på -Nille, så hittade jag dessa två söta sakerna;



Eftersom de tydligen ska utgå ur sortimentet så var det 70% nedsatt pris! Så det fick följa med 3 st fjärilar hem. 15 kr /st gick de på. Det var helt klart värt priset tycker jag.
Så nu hänger det två stycken i det stora fönstret här i vardagsrummet. Den tredje ska hängas ut på altanen i taket. Lite mys, en mörk, höstkväll.

Nu ska jag väcka en liten tjej som somnade sent och som inte kan sova längre, för då blir kvällen tokig här.
Sen blir det att baka kaka här till imorgon. Samma kaka som jag bakade när Göran fyllde år ni vet!
Sen blir det att dammsuga och tvätta golven. Och slutligen laga mat. Fullt upp!

Hoppas ni får en trevlig eftermiddag/kväll.
Om ni har (o)tur så kommer det upp ytterligare ett inlägg här under kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0