Frukost

Frukosten är egentligen det tråkigaste målet på dagen. Vet inte varför, men det har bara "blivit" så. Egentligen borde det vara det bästa, med tanke på att lilltjejen själv sitter och smaskar i sig den. Jag kan då pyssla med annat i köket.
Vi har börjat med macka till frukost, förr så gav jag henne gröt med lite frukt eller annat i. Men det blir ju enformigt eftersom jag alltid ger henne gröt även på kvällen. Favoritpålägget är markillfilé eller leverpastej. Idag fick hon makrillfilé. En vanlig frukost ser ut så här:


Åå vad gott det är med frukost mamma! Jag skulle kunna sitta här hela dagen och frossa i maten! Älskar...


Fort går det också... Det blev en macka och yogurt idag! Schwop... så var det slukat. Kanske inte så konstigt att maten "försvinner" fort, med tanke på att hälften sitter i anstiktet och mellan fingrarna. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0