För ett år sedan...

Ja, då är dagen här. Ett år har nu våran lilla prinsessa blivit. Tänk vad fort tiden går. Otroligt.
13.37 låg jag och skrek av smärta. Jag bad om hjälp med gråtande hals. Jag var i detta nu (för ett år sedan) omgiven av profesionella folk som kunde sitt, ändå var jag helt övertygad om att jag skulle dö. I det ögonblicket när smärta gick över till lycka förändrades våra liv för alltid.
Ut kom världens vackraste lilla tjej på över 4 kg. Våran stora lilla klump av rent guld!
Att kärlek är stort visste vi, men att kärleken till ett barn, ditt eget barn kunde vara så stor och stark. Det önskar jag att alla får uppleva. Det är det finaste vi får vara med om. Det är jag helt övertygad om!


Evelina Berntsson-Østmo
<3 05-11-2010 <3


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Världens finaste Evelina! Oh vad vi saknar er o önskar att vi kunde vara där och fira! :(

Hoppas att ni haft en supermysig dag.



Love!

2011-11-05 @ 19:58:13
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0