Ensam kväll

Ikväll fick Göran ett jobb. Det betyder att jag sitter ensam hemma, framför tv:n. Vi har precis ätit middag och Evelina sover sedan ca 1 timme tillbaka. Jag sitter just nu och ser på Hotell syden med sällskap av ett glas rött (eller två). Älskar att sjunka ner i soffan med ett glas rött på kvällen, när lugnet har lagt sig. Alkolist? Nej! Livsnjutare? Hell yes!

Idag har jag fått rengjort inne på badrummet. Ordentligt för en gång skull. Rensade avloppsröret från badkaret, det behövdes verkligen. Ut fick jag en orm av hår! Bläääk! Vattnet har runnit ner otroligt sakta de senaste dagarna och jag fick som sagt vet varför. Det ska göras oftare nu när jag vet hur det kan bli.

Om en halvtimme börjar Tangerudbakken borettslag efter det Spesialenheten. Sen är det kvällen för min del!
Vad gör ni ikväll mina vänner?


Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Angående spök fötterna. Vi hade vanligt svart papper, vit färg (sån man kan ha på kroppen), sen pensla vi fötterna och pressa mot pappret. När det hade torkat, tog vi en svart tuschpenna och rita ögon och mun. :) Jätte lätt och såå söta. :

2011-11-02 @ 20:16:11
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0