Däckbyte

Idag ska jag byta däck på min pärla! Inte för att vädret tyder på att det blir kallare, men med det konstiga omslagen som kan ske ute så är det lika bra att vara ute i "god tid". Det är slutet av november och milt som en tidig höstdag. Hoppas att det ialla fall kan bli lite frost till jul. Och gärna lite snö också såklart, så vi kan få inviga pulkan jag köpte till henne. Time will show!


Vad vore julen utan klementiner? Det är en av mina favoritfrukter, året om. Men de smakar extra gott under julmånaden av någon konstig anledning.


Det är ialla fall stämning inne. Nu väntar vi på att utsidan ska hänga med årstiden också.


Min mysiga dotter gosar i sängen <3

Är det någon som gillar handboll? Jaaa!! Jag älskar handboll. På lördag börjar VM för damer i handboll. Sverige möter Argentina första matchen. Jag laddar redan nu. En lite svår grupp kanske, men de borde komma ur den utan problem om formen är densamma som EM.
Hejja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0