Bryn senter + klippning

Idag åkte jag och Evelina med Göran när han var hos sin fysioterapeut. Vi tänkte att vi skulle gå en sväng på Bryn sentret medan han var där inne. Och självfallet kom vi inte därifrån tomhänta. När gjorde man det sist förresten?
Äntligen fick jag tag på mockasiner till Evelina. 3 par strumpor (för alla andra börjar hon växa ur) och ett par byxor/tights som var på rea.



Dessa tightsen kostade 30kr och innan 99kr, så jag tyckte jag gjorde ett bra köp där. Och med en enfärgad body och strumpor till så tror jag det blir fint. Annars lite väl skrikig för min smak!

När vi var på väg hem så mötte jag frisören som gjorde slingor på mig en gång. Vi stod och pratade en liten stund och det slutade med att jag bokade tid hos henne, i slutet av november. Slingor + klipp. Härligt! Då håller det sig garanterat fint till jul. :) Lovley!


Efter sprutorna idag har Evelina som sagt varit lite smågrinig. Och ikväll, innan hon skulle sova, var det inget annat än i min famn som dög. Mys framför tv:n innan läggdags klagar jag inte på.
Lite suddig bild, men det får gå!

Nu kom Göran precis hem, så jag ska ut och laga lite sen mat här.
Trevlig kväll folkens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0