4 dagar kvar

Det verkar som att vi kanske fått tillbaka lite rutiner här igen. Idag somnade lilltjejen kl 12, men jag hade säkert kunnat lägga henne tidigare för hon verkade trött. Vi får se hur det går framöver nu. Eftersom det är regn och riktigt trist väder ute idag så gör det inget om hon sover lite längre, men det är lite jobbigt att inte kunna göra något innan hon ska sova och sen blir det nästan för sent att åka ut och träffa folk. Antar att det ordnar sig till slut! :)

Tänk att det bara är 4 dagar till mitt hjärta fyller 1 år. Herregud vad tiden går fort!

Idag var det Görans tur att åka till fysioterapeut, faktiskt till samma man som jag går till. En riktigt duktig kille.
Hoppas det går bra för honom. Inget kul att behöva ha så ont.
Det låter väl som att vi klagar hela tiden här? Haha.

När Göran är färdig där idag så ska vi åka med honom till flygplatsen och hämta räkor!
Jag kikar in här lite senare. Väntar nämligen på ett samtal från jobbet här nu. :)

Ha en fin dag folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0