Sverige över helgen

Om ca 2½ timme åker jag och Evelina till Sverige/Lysekil. Hoppas att vädret håller sig för då kommer det bli en bra helg. Det känner jag på mig. Tänk att vädret har så mycket att säga till om. Och det är nästan det enda som vi inte kan styra över, samtidigt som vi är så beroende av det... Märkligt.

Igår var jag på mammaträff igen. Det var väldigt trevligt att möta alla tjejer igen, för nu var det en stund sen för min del. Denna gången träffades vi i Botanisk Hage som ligger på Tøyen. Det var väldigt tjusigt där inne, första gången för mig. Mari fick liksom bli guiden för dagen, för hon verkade hitta på varenda liten stig. :)
Vi tog en fika på ett litet Café som låg där och njöt vädret! Underbar dag.
Två fina bilder blev tagna igår också:


Vibeke, Karine och Mari med bebisar



Lise, jag, Karine och Mari.

En helt underbar dag med de bästa norska mamma-vännerna. Hoppas vi gör om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0