Packning och lycka

Idag har jag packat massor. Nu står det kartonger här över hela golvet. Underbart att packa ner livet här... Allt som har hänt i denna lägenheten och gå vidare. Även om det mest är glada minnen innanför dess väggar så har det också varit jobbiga perioder. Så är det väl för alla?

Jag sa till Göran förut; Kommer du ihåg när vi började prata, då var du 28 år... Det var ett tag sen. Och sedan allt började mellan oss har det gått ganska fort. Vi har inte varit tillsammans väldigt länge, men det har känts rätt hela tiden. Jag har inte tvivlat. Tvivel har varit en del av alla förhållanden jag gått igenom tidigare. Det är kanske också vanligt? Men det känns så längesen nu. I det förflutna liksom...
Trots att vi inte varit tillsammans så länge så har vi hyrt en lägenhet ihop i två år, vi har fått världens finaste dotter tillsammans, vi har förlovat oss och vi har köpt en lägenhet. Bra jobbat va?
Kunde inte fått en bättre livsvän, om jag fick välja igen hade valet inte blivit annorlunda.
Från och med den 23 juni börjar ett helt nytt liv för oss. Kanske låter lite konstigt att två extra rum och 35 kvm extra kan innebära ett helt nytt liv. Men det är inte bara det, utan i denna lägenheten kommer vi bo, skapa nya minnen, kanske fler barn och våran lilla familj kommer faktiskt bo där och det är vårat!
Jag längtar... <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0