Helgen

Igår var en riktig skitdag. Jag mådde dåligt precis hela dagen, så jag tog mig inte tid att skriva en enda rad här. Men vad är det för vits när man inte har något att skriva om? Är det inte bättre att inlägget innehåller något istället för att bara skriva? :)
Till er besvikelse så har jag inget direkt intressant att skriva om idag heller. :P

Lördagen var väldigt trevlig. Den spenderades hemma hos Görans päron som jag skrev. Med god mat och några timmar med trevligt sällskap!

Idag, nu om 45 minuter, ska jag till läkaren. Ska se om jag kan få ordning på min axel. Har inga större förhoppningar egentligen. Har gått med detta onda i över 2 månader nu...

Våran stackars Evelina är lite snorig. Igår tog det lång tid för henne att somna, pga att hon inte kunde andas riktigt. Älskade vännen... <3

Kommentarer
Postat av: Thea

Sv: ja det är ju helt upp till vad barnet klarar. Kevin har ätit större o större bitar nu ett tag o vi har börjat med burkmaten ffrån 8 månader. Han mosar med tungan o annars bara sväljer. Men klart man kan mixa ihop det

2011-05-23 @ 16:03:26
URL: http://Banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0