Grattis Norge!

Helt riktigt Tora!
Evelina älskade puren! :) Då vet jag att jag kan ge henne det. Och då ska här frysas in, för jag var på Nille- och köpte några billiga burkar i perfekt storlek till hennes portioner.

Grattis på nationaldagen Norge!

Dagen startade fint med att Evelina sjöng nationalsången för oss. Säkert jättefint på bebisspråk...
Idag har jag, Göran och Evelina varit inne i stan och sett lite på allt folk. Och folk var det ska jag lova...



Denna bilden är tagen från slottet. Utöver Karl Johan i Oslo.

Vädret var perfekt, inte för varmt och inte för kallt. Det blåste lagom, så det var behagligt.
Jag tog en del fina bilder som kommer komma upp imorgon, för nu ska jag och min kära äta cheesecake som Görans mamma hade lagat. Men vi orkade inte äta dessert där, maten var för god=vi blev för mätta :P Snälla gäster vi är... Nåväl, nu sitter vi här i soffan och tröttaste Evelina sover.

Hörs imorgon kära läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0