Flyttning och förflyttning

Ja, här står det kartonger överallt. Helt klart både högt och lågt. Jag får nästan panik av allt rot som befinner sig överallt här. Men så är det när man ska packa och flytta. Helt enkelt.
Igår var vi i den nya lägenheten och fick veta vad hon kommer lämna kvar och vad hon kommer ta med sig. Till vår stora förtjusning så lämnar hon massa fina saker, som fågelbad, en fin tv-bänk och en grill mm. Så det blir najs!

Angående förflyttning,
om vi lägger Evelina på ett ställe betyder det allt annat än att vi hittar henne på det stället sen när vi kommer tillbaka till henne igen. Men det är väl så det är. Skoj är det och se vilka ställen hon tar sig till ialla fall...


Haha, lilla skruttis har tagit sig under en fotpall som står här i vardagsrummet. Som är Sallys lilla tron.



Öö... Mamma? Vart har jag hamnat egentligen, och hur tusan tar jag mig UT?



"Mamma, mamma, se så stor jag ääär"... <3


Mitt lilla hjärtegull fick smaka på en färsk jordgubbe häromdagen och gissa om jag garvade länge åt minen som hon gjorde. :D Haha!
Så tänkte jag att jag skulle ge henne pytte pytte lite av citronsagt bara för att se om vi kunde fånga minen på bild!
Men till vår stora "besvikelse" så storälskade hon ju citronsaften. Kanske pga. att jag åt och drack så mycket av den sura och syrliga sorten när jag var gravid? Hade kunnat göra vad som helst för att få minen på bild. <3



Här sitter hon och suttar lite på flaskan! Sötisen min. <3



Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

hahaha vad rolig hon är, och duktig!

Jag vill också ge Viggo citronsaft, det får bli i dagarna. Han grimarserade också rejält åt jordgubbarna och vi skrattade så vi grät här hemma :D



puss&kram

2011-05-24 @ 19:34:17
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Ja, de blev väldigt personliga och hemmagjorda om inte annat. Jag och mamma stressade ihop det här hemma precis innan vi åkte till kyrkan :D



Hahah vad söt hon är! Mums med citron ;D

2011-05-25 @ 10:26:10
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0