Blää!

Idag känner jag inte alls för att skriva här. Måste jag göra det då? :P Ja, tydligen känner jag nåt tvång till det. Blir varken långt eller inehållsrikt...
Idag har jag varit på mammaträff igen. Denna träffen blev hos Mari. Vi blev bjudna på en riktigt god lunch med massa goda saker på bordet. Imponerade blev vi hela högen! Hon skrev i ett sms tidigare att det skulle bli en "enkel lunch". Raka motsatsen blev det... En riktigt 17 maj lunch blev den kallad. :)
Vi har idag pratat om att vi ska gå ut och ta ett glas vin/öl/div. tillsammans - utan barn såklart. Nu sitter vi och letar fram ett datum som alla kan. Det närmaste vi kommit är helgen den 1 juli, en fredag. Det är helgen efter vi fått våran lägenhet. Känns konstigt att planera så "långt fram" då vi fått lägenheten liksom. :)
Idag under mammaträffen klippte jag Vibeke. Hoppas hon blev nöjd, det blev jag!

Imorgon ska jag äntligen träffa Samira, en gammal arbetskamrat till mig på Spar. Blir mys att få träffa hennes dotter för första gången. Hon fick en lite Sofia 8 veckor före mig. Känns dumt att vi inte mött varandra innan.

Nu är Göran iväg och kör räkor för Gardemoen. Han är hemma när som helst räknar jag med. Då blir det sängen!
Är lite lagom seg....

Oj vilket inlägg detta blev! ;) Blir bättre imorgon...

Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0