Ändrade planer

Åå. Vi hade planerat att åka till Sognsvann idag och gått där, tagit med oss grill och grillat korv. När jag vaknade idag vid 8 tiden, ser jag till min stora besvikelse att det regnar ute! :( Det skulle inte bli regn idag. Jag hade verkligen sett fram emot en dag i skogen. Men det blev totalt ändrade planer...
Vi kommer antagligen bli hemma, om inte vädret ändras totalt, men det blir såklart inte så när man verkligen vill.

Jag ska istället börja fortsätta packa. Ska ta en tur ner i källaren och hämta upp lite fler kartonger. Det är såklart nödvändigt att fortsätta packa också, men mindre kul.

Nåja, kvällen igår var super. Vi var bjudna hem till Görans föräldrar på grillning på balkongen. Och så massa god mat de hade köpt! Det blev ingen dessert för min del...
Vi såg på Melodifestivalen samtidigt som vi pratade och hade det trevligt!
Sverige kom på en 3:e plats i finalen, det var inte så illa pinkat.

Nu ligger en goding inne och sover gott i sin säng. Vi tror att det inte är så länge kvar till hon börjar krypa nu. Hon har börjat att hasa sig fram och runt hela tiden. Mysigt att se. <3



Här ser ni gullungen<3 i bodyn som hon fick från Pappa och Reine när vi var på besök förra helgen.



Inte konstigt att man blir trött i värmen.


Nej, nu får vi ta tag i saker och ting här.
Tacos blir det här senare.

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: Ja, det har jag. Hur kul som helst. :-)

2011-05-15 @ 16:03:12
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0