17 maj

Som lovat ska jag lägga upp bilderna från igår, och jag har bestämt mig för att hålla vad jag lovat här på bloggen ;)



En privat ägare till denna stora båten! Riktigt lyxig alltså... :O



Vad vore en norsk nationaldag utan svensk musikkår?! ;)



Så här stod det på trumman... :)



Jag vid slottet



Självklart måste det tas en ful-fin bild... :P



Min kära i slottsparken



Bild nr. 2 <3



En glad Evelina hos farmor och farfar



En något trött Evelina hos farmor och farfar...

Våran 17 maj var lugn och mysig! :)
Hoppas ni hade en bra dag igår också, svenskar som norskar!

Nu ska jag och Göran till Banken och skriva på lånepapper.
Soo long! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0