Ut på tur!

Inatt har jag verkligen fått sova ut. Evelina har bara vaknat 1 gång inatt, och somnade sedan till 08.45. Underbart verkligen! Så nu efter en god frukost känner jag att jag har massa energi, tänkte därför gå ut en tur i solen. Så får Evelina sin sovstund i vagnen idag istället. :)

När Göran sedan kommer hem tänkte jag att vi skulle åka och hämta papprena till dopet, så vi kan fylla i och skicka dem så snart som möjligt. Ska också köpa det sista till imorgon då mammaträffen ska vara hemma hos mig. Har bestämt vad jag ska bjuda på imorgon. Blir mys. Ska förbereda en del redan idag.

Efter 16 tiden idag kommer Paul hem hit och ska klippas. Och efter han har gått så ska jag dammsuga och sen laga mat.
Shit.
Hur ska jag få tiden att räcka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0