Undra

Undrar om jag nånsinn kommer se ut så här igen?


Sommaren 2008




Hoppas...


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja, jag har också hört det där med 9 månader upp och 9 ned, så jag antar att det bara är att låta det ta den tid det tar (om magen nu går tillbaka till sitt gamla vanliga jag det vill säga) :)



Jeansen funkar inte riktigt hos mig heller, kommer i de allra strechigaste men har ett halvsnyggt bildäck som hänger över kanten, så jeansleggings och tights är fortfarande min räddare. Tror att de där från Pieces/VeroModa fortfarande ska finnas, har sett något liknande iallafall så kolla - De har massa resår i både i ben och i midjan som är skönt :D Annars har jag köpt ett par nya från Dr Denim nu, de kostade 399 och är helt jäkla underbara med både fickor, gylf och knapp :)

2011-03-28 @ 16:41:05
URL: http://madeleines.se
Postat av: Lise & Snø

Jaaa, det kommer du til å gjøre! Nå har jeg kjøpt inn masse ting på iherb som jeg skal introdusere dere for. Dekker godisbehovet mitt i alle fall :)

2011-03-29 @ 22:39:27
URL: http://www.flingly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0