Tur och retur Sverige

Då var helgen över och vi är tillbaka i Oslo. Gott att komma bort, men alltid bäst att komma hem. Jag har blivit jätte hemmakär. Tycker allra bäst om att bara vara hemma har jag märkt. Uppskattar det mer när jag väl kommer hem efter en tripp...
Helgen har som vanligt gått jättefort. Men vi har hunnit med att göra massa. Köpt massa gott kött som nu ligger i frysen tex. det gjorde vi redan på vägen ner. Stannade till på en butik som heter "Stene kött och Livs" det ligger ca halvvägs till Lysekil och det passar alltid ganska bra att svänga in där pga. behövligt toabesök! ;) Jag har märkt att kött är favoriten här i huset, så då måste det fyllas på regelbundet.

Min pappa fyller år imorgon så det blev att vi firade hans födelsedag när vi var där. Han fick blommor, lotter och lite annat. <3
Vi var även en tur till mamsen min och hämtade alla leksaker som jag har berättat om. Herregud så mycket fina saker som kommit in i lägenheten här nu. Och Evelina älskar det - MYS! Massa spelande saker som man tycker är roligt och gulligt nu, men som garanterat kommer irritera oss till slut. Men det får vi ta så länge hon är road.
Minisen sov hela vägen hem igen. Och efter mat (gröt, ersättning och lite äpplejuice) så sover hon sött. Det ska vi snart också, efter de avsnitten av Big Brother som vi inte sett än.

Imorgon kommer pappas arbetskamrat hem till honom så att internet bli inställt riktigt. Jag gjorde ett försök men det verkade vara glapp nånstans för det gick periodvis. Hoppas det blir ordnat riktigt.

Nu är min kära ute och flyttar ut min bil så att han är garanterad parkering imorgon. Äntligen var favvoplatsen till Göran ledig. När han såg det så flög han ut. Men nu kommer han in igen så nu - Big Brother.

Tack Ulle! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0