Träff för stora och små

Idag var det dags för veckoträffen med stora flickor och små flickor! :) Blir trevligt.
Har under morgonen här gått igenom hela min garderob i hopp om att finna ett par jeans som passar, men neeej. Det får bli tights ett tag till. Tråkigt! :( Jag vägrar att gå och köpa ett par brallor som jag bara kan ha tillfälligt. Men vi får se hur länge jag håller på den vägran, för jag kan inte gå runt med tights i flera månader till.
Kanske jag måste börja träna hårdare istället? :O

Jag tar bilen till Mari idag, för efteråt ska jag åka till Nille på Manglerud och köpa massa saker till dopet. Allt ska dekoreras i rosa. Otippat va? ;) Jag var inne på Nille i tisdags och köpte en "pusselmatta" till Evelina, en matta som hon kan ligga på på golvet helt enkelt, ett pussel med siffror från 1-9 i olika färger! Det är riktigt spännande! Då ialla fall, när jag var där, så såg jag massa söta vårnyheter som de fått in. Massa ljusa färger, bla. rosa och ljuslila. Köpas och dekoreras är ett måste!

Nu är jag färdig med frukosten. Försökte gå upp lite tidigare idag så att Evelina får sova riktigt innan vi ska iväg kl 12. Så jag tror hon ska i säng strax! Orkar inte med en dag som igår, speciellt inte när vi ska iväg och ha det trevligt.

Måste bara säga att flask-diskborsten som Tora tipsade om är helt super-duper-bra! Jag köpte en Bambino diskborste och fattar nu inte hur jag klarat mig utan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0