Tick, tack...

Lördagar är heliga! Göran jobbar sin sista dag på veckan och har därmed ledigt dagen efter. :) Tänk er, 1 dag ledigt i veckan VARJE vecka. När jag jobbade och jag jobbade lördag hade jag ändå ledigt en annan dag i veckan, vanligtvis onsdagar. Men inte min stackars... Han har inte ens semester. Tråk! Därför tar vi vara på varje röd dag som kommer nu framöver. Vi åker tex. till Kiel med Colorline den 20 april, som jag sagt tidigare. Måste passa på!

Igår fick jag gjort massa. Lagt ihop kläder som var rena och torra, tvättat sängkläder. Sorterat leksaker! Hittat telefonnr. till de privata dagisen som jag ska ringa själv och "påverka" ;) Mja, fick gjort massa mer. Träna bla. :)
Jag har inte fått packat upp alla saker från -Nille än, jag ska göra det idag och visa Göran. Samtidigt ta kort.

När vi var hos Görans föräldrar i onsdags fick jag en kupong med en kampanjkod. Om jag gick in på fujifoto och beställde nåt så fick jag ett gratis fotoalbum. Så jag beställde lite kort på Evelina. Hade jättelust att skicka efter ett pussel som var av henne. Man kunde bara välja en bild. Prövade men det gick inte. Det var för dålig upplösning, eller för dålig bildkvalitet. :C Surt! Nåväl. Det får bli en annan gång de. För jag hade lust att lägga pusslet, rama in det och sätta det på väggen. Hade blivit riktigt fint. :)

Nu ligger minisen och sover. Göran kommer snart hem och ikväll ska vi hem till hans föräldrar vad jag tror! :)

(Klockan och tiden går. Bara 2 dagar kvar nu...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0