Sentimental

När jag är så här helt ensam, som jag är nu när Göran inte är hemma och Evelina ligger och sover, så får jag massa tid att tänka. Visst är det skönt. Skönt att också tömma allt här. Inte bara tänka, tänka, tänka - utan också få det ut! Det är viktigt...

Just nu sitter jag ialla fall och tänker på mina kära vänner i Mariestad och hur otroligt mycket jag saknar dem och har lust att möta dem snart. Vill att de ska få träffa Evelina innan hon blir allt för "stor". Vill gärna gå på Emmas stundet som är i maj/juni. Vill krama om Jenny och höra om allt som hänt. Vill säga till Cecilia att jag är imponerad över vad hon klarat/klarar. Vill säga till Mathias att han blir mer och mer lik sin pappa för varje bild jag ser på honom. Och Malin... lilla Malin som jag passade (+ de 4 syskonen) från det att hon var 6 månader och framåt. Vill säga till henne att hon blivit så stor och fin tjej. Och vill säga till Paula & Bengt att de har fått 2 respektive 5 helt fantastiska barn med så fina personligheter.
När barnen var små så trodde jag nästan att någon av dem skulle slå ihjäl en annan av dem. De hatade varandra. Men allt eftersom tiden gick så blev de mer och mer vänner. Och nu ser jag hur mycket de stöttar varandra. Tycker det är fantastiskt att se!
Hoppas de vet att jag är väldigt glad i dem alla.

                                               

Lilla Malin



Barnen som de såg ut när jag passade dem



Paula & Bengt
2 stolta föräldrar

Bara lite tankar så här en söndagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0