Många bollar i luften

  • Tvättat två maskiner tvätt
  • Ringt till Mekonomen i Sverige/Partille och beställt en del till bilen så pappa kan ordna det i helgen
  • Bokat tid för besiktning den 25 mars i Strömstad kl 14.10
  • Skickat och mottat mail från Oppsal kirke ang. dåp.
  • Ordnat möte med hon som äger dopsklänningen som jag vill ha! Vi ska dit imorgon kl 18, Klöfta heter det. Tur att Göran är med, som förövrigt är en levande GPS
  • Betalat månadshyra på lägenheten (mindre kul)

Gott att få gjort saker som man planerar! Jag tänker att jag ska göra så mycket, men sällan jag faktiskt får gjort sånt som jag vill.
Pratade med mamma också. Hon sa att hennes arbetskamrat hade med sig flera säckar med leksaker till Evelina. Då pratar vi om allt från +3mån leksaker till lekspis och lekmattor, böcker, lätta pussel - ALLT!
Så hur tackar man en person som säger att hon inte ska ha nåt för allt som jag fick? Mamma sa att hon skulle ge henne en slant för det. Men å andra sidan så är hon bara tacksam att hon blir av med allt.
Jag är otroligt tacksam! Tack Ulrika :)

Nu: Big Brother



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0