Kebab på Sinsen

Idag åkte vi ner till Kebabbiten på Sinsen direkt när Göran var färdig på jobbet, och mötte hans kompis Bjørn-tore. Jag prövade den "rekomenderade kycklingrullen" och den kan jag verkligen rekomendera vidare. Riktigt god alltså! Och inte så mättsam som vanlig kebab är.
Det var riktigt fint väder ute idag så vi satt kvar en stund och njöt solen.




Jag, Evelina och "BT" på bilder! ;)

Nu ska jag ut och fortsätta med maten. Känns dock lite konstigt att äta mat när det är så ljust ute. :P Men det är väl bara  att vänja sig. Nu går det mot ljusare tider.

Glöm inte att ställa fram klockan ikväll/inatt föresten!



God kväll


Kommentarer
Postat av: Sara

haha, jag bor precis bakom där ni sitter :D

eller ja, bakom tränindscentrena :)

2011-03-26 @ 21:23:25
URL: http://zarat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0