En tur till jobbet

Nu har vi kommit hem igen. Alltid kul att åka inom en tur på jobbet och visa sig, speciellt när jag inte är där så ofta. Alla kommer fram och vill se utvecklingen på Evelina och fråga hur allt går osv. Så det blir alltid en timme, minst, som jag är där.
Idag blev det tårta och kaffe när jag kom. Hege blev firad som sagt. På väg till jobbet åkte jag in och hämta en bukett med blommor som var bestält och betalt. Var en tur på lördagen och köpte presentkort på Steen & Ström på 2500,- ingen dålig present! :) Men det är speciellt att fylla 40!
Så grattis chefen. :)

Nu blir det en stund ute i solen på balkongen.
Ikväll blir det Taco till middag. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0