En tuff tjej med solglasögon!

Ikväll (närmare bestämt om 45 min) är vi bjudna på middag till Görans föräldrar (så kanske jag ska väcka den sovande björnen - Göran). På ett sätt så är det ganska skönt att slippa laga middag hemma, men det är också mysigt att bara vara hemma en lördagkväll med familjen. Det är inte jätteofta vi inte är hemma, så det gör inte så mycket. :) Eftersom att bägge hans föräldrar gärna håller Evelina så blir det också avlastning för både mig och Göran och det behövs ibland. Den som säger att det inte behövs ljuger! Sådeså! :)

Idag är det också dags för v75 för mamma och Göran, som jag skrev förra veckan, de spelar ju varje lördag. Jag och mamma "skypade" och där fick jag den rätta raden, hoppas också det är vinnar-raden.

Förut så satt vi en stund ute på balkongen. Så himlans skönt väder alltså. Jag hade egentligen lust att gå ut på en sväng. Men tiden bara rinner iväg; Göran kommer hem från jobb, vi äter lite, ser på Big Brother. Då är klockan redan 15:30. Jag slänger in en maskin tvätt, ger Evelina mat och vips så är klockan 16:15.
"Jag ska duscha innan vi åker! Så det är ingen idé att gå ut!"
Jag och Göran var ute och gick över en timme igår, så det gör väl inte jättemycket. Imorgon ska vi storstäda här hemma och ut och gå. Undra vad vi prioriterar mest! :P





Söt bild på Linis, mindre fin på mig! Men hur fin är man när man får solen i ögonen på kort? (ett försök att skylla på nåt..)


Kommentarer
Postat av: Thea

Hoppla! :) Tänk på att skydda Evelinas huvud och hy ute i solen så gott det går. Våra småttingar är sååå känsliga.



SV: Japp, det är photoshop jag använder! :) Och napparna finns i rosa tror jag, har för mig jag såg det iaf. Jag köpte mina på ICA... men de lär finnas där MAMs nappar finns! :) Det är nappar från 6 månader och uppåt. Kevin kunde inte ta dem när han var 3 vet jag, de var för långa och han kväljde bara av dem för att de kom för långt in i munnen. Men nu funkar det toppen! :)

2011-03-19 @ 20:33:34
URL: http://banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0