En kväll med vin

Idag var det åter dags för sång i Manglerud kyrka! Alltid skoj å se hur hon reagerar. Nu ligger hon och sover lite innan hon ska sjunga. :)

Det är sol idag igen och perfekt väder för en promenad, men jag har fortfarande lite ont i halsen så jag skippar det idag också, nästan så att jag får lite dåligt samvete här. Men man ska inte anstränga sig när man inte är helt okej har jag hört! :)
Ska ringa läkaren imorgon, måste få en tid till honom så jag kan få ordnat "detta". Mår inte bra av "det".

Idag åker Tora till Sverige för att imorgon åka vidare till ett varmare och soligare ställe. Lite avis måste jag säga att jag är. Hade inte alls varit fel med en resa snart. Och då menar jag inte den resan som ska göras i påsken, utan till ett varmare ställe, hade varit riktigt najs!
Hoppas ialla fall du får en super bra resa vännen.

Igår kväll låg min kära älskling och snarkade och sov här i soffan från 19.30 - ca 23.00 då jag väckte han. Inte konstigt att han är trött när han går upp 03.30 på natten. Hade inte klarat det en längre period... Ialla fall...
När han låg och sov såg jag Farmen kl 20-21 och sen såg jag de två sista avsnitten av Morden i Sandhamn. Och ett par glas rött vin höll mig också sällskap.
Avsnitten rekomenderas om man gillar "polisfilmer". :)

Njopp, nu ska jag in och pudra näsan och sen skynda mig iväg!
Soo long


Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

Tack gumman!

Vi får ses när jag kommer hem och hoppas att Viggo är på lite bättre humör då ;)



Puss&kram!

2011-03-22 @ 13:44:48
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0