Dop bokat

Då var dopet bokat och beställt. 1 maj i Vålerenga kirke här i Oslo kl 11:00 blir det! :) Blir ingen stor grej, jag vill mest göra det för jag tycker det är en mysig cermoni.
Hoppas att en del folk från Sverige kan komma såklart. Hade dock tänk såpass få att det går å ha "eftergrejen" här hemma och slippa hyra lokal och så o.O
Nåväl. Får undersöka den saken och se framöver, det är ju en stund till.
Har ialla fall börjat undersöka dopsklänning. Det är inte heller det lättaste för man vet ju inte alls vilken storlek hon kommer ha då. men jag gissar ca 74 och vi ska faktiskt åka och kolla på en klänning imorgon som är ca storlek 70 man kunde tydligen få den lite större till större barn och mindre till mindre barn. Så vi får se imorgon. 600NOK skulle den kosta ialla fall, helt okej och var ganska fin faktiskt. :)


Kanske inte är så jättelätt att se ordentligt på bilden. Jag ska ta en ny och lägga upp om det blir den!

Imorgon ska jag möta min advokat. Kl 14 på hennes kontor inne i Oslo. Detta ska gå bra!

Nu ska jag hänga upp tvätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0