BB

Vet inte vad det är med mig. Mår så otroligt illa. Har gjort det sen i fredags. Varför? Känns precis som när jag var gravid igen. Usch... Hoppas verkligen detta går över snart, det är som att vara bakfull nästan. Inte kul.

Nu har jag varit och träffat min advokat och pratat lite om hur det läggs upp på måndag. Liiite nervös är jag. Hoppas detta går bra.
Vi köpte med oss mat hem så jag slipper stå och laga, det hade jag nog inte klarat pga. mitt illamående. :S
Liveavsnittet Big Brother från igår står och går nu.

Just de. Evelina älskar äpple och päron dryck! :D Jättekul. Men tar bara lite smak och ganska mycket vatten. Sempers märke.

Nej, nu kom Göran in igen så nu; Big Brother

Kommentarer
Postat av: Anniz

Finns bara ett sätt att vara säker ^^ TESTA DAAAJ!!!

2011-03-09 @ 00:07:26
URL: http://anncharlotte86.blogspot.com
Postat av: Thea

Jag mådde också sådär skitilla en sväng, fattade inte vad det var. Men det kan lätt vara en kombination av dålig sömn över ÅRET, dåligt med mat och/eller mens på G?

2011-03-11 @ 16:53:32
URL: http://banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0