Utgång i värmen

Shit. Igår var det varmt alltså. Det lilla jag var ute i solen med Tora under dagen så blev jag bränd, detta visade sig tydligt under kvällen då hela ansiktet och bröstet blev illrött och nästan lite svullet! :S Såg konstigt ut... Okej att vinet nog hade sin inverkan, men jag har aldrig blivit svullen på det sättet innan. Skoj var det ialla fall.
Jag, Neda och Lene satt på balkongen hemma hos Neda och Lene och pratade om ALLT! Har seriöst inte haft det så skoj på ett tag. Även om jag varit ute efter jag fick Evelina så är det svårt att slå gårdagen. Tusen tack till er! Det är skönt att få prata av sig lite och bolla lite tankar med folk. :)


Min underbara och vackra vän Lene. <3 Vad hade jag gjort utan dig i mitt liv? <3 Tack för att du finns.



Se på denna lilla söta missen som ville ligga bredvid mig ute på soffan! Jaaaa, jag klippte bort den otroligt fula munnen jag hade på denna bilden! ;)



Jag på balkongen hemma hos Lene och Neda.



Lenes pojkvän - Kingsley, och Lene på 3 Brødre på Stortinget i Oslo. :)

När vi suttit en stund där så kom det en man som gärna ville prata med mig! :P Väldigt rolig och snäll var han. Så han satt med oss ca 1 timme, till vi skulle gå. Skoj med nytt folk. :P Han var visserligen speciell. Han skulle snart genomgå en näsoperation och var väldigt avundsjuk på min och Lenes näsor. HAHA! Mycket ska man höra så länge man lever...
Oförglömlig kväll ialla fall.




När jag gick ur taxin här nere på Bryn så ser jag till min stora förtjusning att det ligger en kille i gräset längs den vägen som jag går. Däckad! Med en cykel vid sin sida. Hur har det gått till? Har han cyklat, ramlat och däckat där eller? Det såg ju bara så härligt, somrigt och gammaldags ut. Så kan jag tänka mig att man gjorde förr i tiden, eller vad säger ni? :P
Kl 3 stegade jag in genom dörren här hemma. Somnade gott, i en timme. Sen ville Evelina ha mat och komma till mamma i sängen. Sen sov vi till 7-8 tiden.

Tack för igår folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0