Tillbaka hos "storebror"

Nu var man tillbaka framför stora skärmen igen, måste säga att det känns bra. Även om det är smidigt att ligga i sängen och glo på mobilen. Mycket behagligt och oj så trött jag blev, koncentrerade mig till hundra för detta var en ganska ny grej för mig. ;) Jag låg liksom inte vaken i en timme innan jag somnade, som jag brukar, så ett bra sömnmedel var det bannemej.
Var precis inne på Maddes sida och hon visade upp ett bar ursöta badbyxor till de små prinsessorna som ska befinna sig på stranden i sommar. Och jag hittade ett par strumpbyxor som hade gjort sig jättefina på Evelina...
SE!!



Nåväl... Jag tror jag får fortsätta drömma. Kan inte lägga 170kr på ett par strumpbyxor till henne nu. Jag har annat till både henne och oss som måste prioriteras först! :)

Idag ska jag till läkaren och få spruta nr 2 i axeln. Den första kortisonsprutan hjälpte inte tyvärr. Så idag ska jag utsätta mig för det igen o.O... Hoppas verkligen det hjälper denna gången.
Vet ni hur dyrt det blir att springa hos läkaren hela tiden?
Senaste 1½ månaden har jag varit hos läkaren 4 eller 5 gånger och det har kostat 1300.- De pengarna hade jag gärna lagt på annat. Tex. ett par strumpbyxor från Lundmyr Of Sweden... ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Hahaha vad rolig du är! Förstår att det finns roligare saker att lägga pengarna på - tandläkaren är min värsta skräck, avskyr att gå dit. Och frisören också lite, så jäkla dyrt. Så ja, trevligt sällskap i form av mor+dotter och en lite billigare penning nästa gång låter heeeelt perfekt om du frågar mig :D Kram!!

2011-06-08 @ 16:35:59
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0