Sverige - hos mamma

Nu är jag och Evelina i Sverige hos Evelinas mormor.
Det blev visst ett inlägg under helgens gång ändå. Det har egentligen blivit så att jag håller mig ifrån datorn under helgen. Dels för att det blir en riktigt stressfaktor att man "måste" skriva blogg hela tiden, sen så hinns det helt enkelt inte med under ett Sverige besök.
Har ialla fall som sagt anlänt till min mor och har fått i mig lite mat. Ska nu sätta saxen i håret på henne och få ordning på det som egentligen kallas frisyr. :P
Evelina sitter fint och leker på golvet med allas vår kära Gert, kanske borde passa på att klippa henne innan stormen kommer igång igen. :P

Göran kommer snart hit också och ska fylla bilen med diverse möbler som vi, som sagt, får av min kära mamma.
Här bjuds det alltid på minst en överraskning när vi kommer. ;) Vi får se vad som sker på utsidan... Det är något muffens som föregår. Spännande spännande.

Nej, nu ska jag klippa.
Detta blev väl egentligen ett värdelöst inlägg. Men ville bara uppdatera lite om vad som händer!
Ha en trevlig helg allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0