Mammaträff och massa bilder

Idag har det varit mammaträff. Lika trevligt som vanligt. Idag kunde inte Mari och Selma komma pga. sjukdom. Vi andra 4+4 fick mysa utan dem. Det gjorde minst sagt de små... ;)
Kommer massa bilder här som talar för sig själv:


Glömde visst ta bort röda ögon här. Jaja. Här leker ialla fall Marie och Evelina.



Här tar sig Lykke fram alldeles på egen hand... Duktiga tjejen!



Här sitter alla bebisarna i ring och mummsar på bebis-kavring! :D Så söta...



En fin gäng. Hoppas vi kan hålla kontakten, både mammor och bebisar!



Jag som var så rädd att hon inte visste riktigt hur man tuggade än, men det gick ju hur fint som helst. STOLT! <3



Bus med pappa på altanen. <3



Haha. Så kul det kan vara att sitta på axlarna till pappa! ;)



Min söta och glada dotter. Du betyder världen för mig! <3



Mina fina! <3



Sötnöt!



Att sitta i knät är alltid poppis!



Mamma älskar dig! Över allt annat. Mitt hjärtegull.


I helgen åker jag till Sverige, Göran kommer efter på lördag. Det kan gott hända att det blir lite dött här under helgens gång. Men det betyder inte att jag slutat skriva, utan jag kommer tillbaka! ;D

Ha en finfin helg allesammans!



Kommentarer
Postat av: Tora - Viggos mamma

ååh vad fina bilder! Lilla gosan är ju så otroligt söt med sina tänder så jag dör!



hoppas ni får det toppen i Sverige!

Puss&kram

2011-06-10 @ 11:24:54
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Emma A (i Oslo)

Nämen hej Annicka. Så kul att jag har hittat din blogg nu :) Åh, vilket bedårande litet charmtroll du har!

2011-06-10 @ 13:48:27
URL: http://meandemye.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0