Åpen barnehage

Idag har jag och Vibeke varit på Åpen barnehage på Böler. Det var väldigt trevligt. Förstår att folk går dit om man inte får dagisplats. Där umgås massa barn och föräldrar, nästan som en stor mammagrupp-träff. Kommer absolut provas igen. Dock är det sista gången nästa vecka innan sommaruppehåll, men vi ska försöka ta oss dit på måndag igen. :) Skojs.
Jag gick hem ifrån Böler medan Evelina sov en stund i vagnen. När jag kom hem fick jag finbesök alá Lene. Vi tog oss en tur ner på Bryn och shoppade. Jag letade mest efter något att ha på mig på lördag, på sommarfesten, men det blev massa fint till Evelina + något att ha på lördag + lite annat fint. Mysdag helt enkelt!
När vi kom därifrån satt vi och tjötade lite på terassen. Klockan 18 kom det två par hit som skulle kolla på lägenheten, som kanske ska hyra här efter oss. Kändes lite konstigt att det kom in folk här när vi fortfarande bor här, och mitt i flyttkaoset, men det visste de ju om...



Se på alla söta bebisfåglar som var vid Östensjövattnet där jag gick hem idag...



Ser ni de små bebisarna, den bruna lilla knodden i det mörkgröna i vattnet?? SÖT!! :D



Utsikt!



Evelina på åpen barnehage idag.



Lilla busfrö! Hon tyckte det var skoj att se på alla de andra barnen. <3



Mammas lilla. <3



Sitta är hon duktig på nu!...



...och bita såklart. ;)



Evelina och Lykke kände varandra, så de höll ihop! :)


Har haft en härlig dag.
Nu har vi precis ätit en middag och sitter och ser på Solsidan.
Trevlig kväll folkens! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0