Tupperware

I söndags var jag på Tupperware party hemma hos Vibeke. Det var trevligt. Gjorde mig av med över 3000kr, men köpte massa roliga och nya prylar.
De prylarna hämtade jag hemma hos Vibeke idag. Ska strax gå ut och packa upp och tvätta sakerna innan det ska pryda hyllorna i skåpen i köket. Måste säga att jag är oerhört nöjd med mina inköp!
V 32 blir det ett Tupperware party här hemma i min lägenhet. Alltid trevligt att få folk på besök, plus att kanske få någon fin gåva. :)

Nu har jag varit riktigt frånvarande här ett bra tag, och antagligen tappat alla mina läsare, men jag får väl skylla på uppackning och sånt av lägenheten. Massa inköp har gjorts bla. och uppsättning av diverse saker.
Idag har jag fex. varit på Jysk och köpt en riktigt fin spegel som vi ska ha i hallen. Det blev 2 st stolar att ha ute på den lilla balkongen på framsidan också, för på glasbalkongen har vi våra möbler sen innan. Tror detta kommer bli riktigt fint när det blir klart!

Nu vaknade precis min lilla tjej!
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Tora

hej gumman!

Vi kommer inte hem från Halmstad förän på torsdag och sen är det fullt upp i helgen - men veckan efter ses vi mer än gärna!

saknar er sötnosar!



Puss

2011-07-11 @ 11:25:31
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Tora - Viggos mamma

När menar du att vi hinner ses då? Jag är hemma nu och kan vilken dag som helst gumman!



Puss!

2011-07-15 @ 09:56:00
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Ja jisses, jag förstår mig inte riktigt på hur alla tänker!! Men vagnen är verkligen kanon, lite smådyr kan jag tycka, men eftersom vi har en sån klumpig "vardagsvagn" kändes det som att det var okej att lägga lite pengar på resevagnen, så att den funkar mer till vardags också. Så 2995 gav vi för den på Barnashus :)



Skönt att ni börjar komma iordning i lägenheten! Längtar tills vi flyttar, så jag får lite energi till att fixa hemma igen, här känns allt så temporärt nu :)



Kramar!

2011-07-16 @ 22:40:29
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0