Sömntuta nr. 1

Min lilla skrolla har sovit jättemycket nu de 2 senaste dagarna. Är det så att de sover mycket när de är inne i en växtperiod? I så fall tror jag hon är det nu.


Här är 3 av MASSA sovbilder bara nu det senaste. Gosan min!

Nu ligger hon å sover. Den sista bilden är tagen för ca en halvtimme sen. Härligt att hon sover såpass långa stunder, det är då man hinner göra de saker som man annars inte hinner (sitta vid datorn tex. :P).

Igår hade vi en mysig hemmakväll med gott kött, potatisbollar, bea-sås och kryddat smör. MUMMA!
Ikväll får vi se vad som hinns med att laga innan matchen börjar. Och när jag säger matchen så räknar jag med att alla fattar vilken den viktiga matchen är? Sverige-Kroatien såklart! Massa spännande. Igår vann de mot Serbien med 28-24, helt grymt bra i andra!





På de två bilderna visas ganska tydligt hur hon har börjat ta tag i saker. Och det är så sött å se hur hon utforskar saker och tar dem till munnen.
Mammas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0