Skrivare

Idag har jag kopplat in den skrivare som jag fick av min pappa förra julen, alltså julen 2009. En Canon, fotoskrivare. Riktigt fin - blank svart! :) Allt gick faktiskt jättebra, fick dock ett utbrott då jag insåg att en speciell kabel inte fanns med. Sprang ner till Claes Ohlsson och köpte en och av ren irritation så frågade jag ett butiksbiträde där nere om det var vanligt att inte alla delarna finns med när man köper en sån sak. Det finns inte med en sån kabel i 99,99% av köpetillfällena. Hur clever är det då? Då kan man väl lägga till 100 kr i priset på skrivaren - bara allt finns med? Så var det alltid förr! Nåväl. Gick ju bra till slut, och både fotoutskrift och "vanlig utskrift" fungerar nu. Jätte nöjd!
Så nu har jag fått skrivit ut låneansökan. Nu ska man bara fatta allt som står och fylla i...

Igår åt vi en jättegod middag. :) Fyllde kycklingfileér med ost och lindade in i bacon och hällde vispgrädde i formen, så kokade jag ris till. Smidigt och gott. Inte fettfritt, men vem bryr sig?

På fredag åker jag till Sverige och Lysekil. Ska klippa mig hos min frisörska - Camilla med en gång jag kommer ner. Sen ska jag till apoteket och även köpa en bok.
På lördag ska jag till "pappas" tandläkare och så kommer Göran ner. Ska även bort till mamma och klippa henne.
Och storhandla såklart. Helgen kommer gå jättefort tror jag, som vanligt tyvärr.

En glad Evelina <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0