Photoshop

Efter att ha försökt göra om bilder, klistra ihop och ordna i photoshop så är jag helt slut i huvudet. Tror jag måste gå ifrån datorn en stund för att fatta vad som står! För just nu går allt bara runt i huvudet och på skärmen.
Har tänkt göra om "head-bilden" på bloggen ialla fall. Försöka ska jag ialla fall.

 

 

sover gott hos pappa <3

 

 

 

Kanske någon av dessa bilderna ska jag använda och ordna med. Men det får bli lite senare.
Nu ska jag in och väcka Göran som sovit en stund efter dagens arbete. Evelina ligger fortfarande och sover gott på soffan bredvid mig, hon har sovit sen 11 ca. Varit vaken, ätit och pratat lite med mormor över skype. Sen dalade hon tillbaka i sömn igen. Och jag har suttit här sen jag vaknade nästan. Fick städat lite inne på toa förut.

Ikväll ska vi hem till Görans föräldrar och äta fondu, fondy eller fondue! Har ingen aning om hur det stavas, men ni förstår vad jag menar va? :)


Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja vist är det roligt! Jag hade också en bok under graviditeten, min svangerskapsdagbok, jätteroligt att ha allt sparat där (om man inte är lika duktig som Tora på att scrappa förstås, det hade ju varit det ultimata) :) Tack själv, vi får göra om det snart tycker jag! Kram

2011-01-22 @ 17:31:36
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0