Lånesöknad

Jag och Göran ska köpa en lägenhet. Har faktiskt hittat en stor som vi vill ha. :) Pratade med banken i fredags och har fått mail från dem idag - ett söknadsschema. Perfekt! Bara det att jag måste skriva ut pappret och fylla i, för det gick inte att göra direkt på datorn. Inga problem? Nej, absolut inte. Inte om man har en skrivare! :C SUCK!
Så vi får se om jag kan fjäska in mig på jobbet och få tillåtelse att gå in på mailen där. Hotmail är nämligen spärrat pga virusrisk, det förstår jag. Men kan de inte göra ett undantag bara för mig? (A) Nåja... Vi får se.
Jag borde använda min kalender mer. Har nästan alla dagar uppbokade och sitter verkligen dagen innan och försöker komma ihåg vad det var som händer just imorgon... Som nu tex. jag vet att det är nåt imorgon, men kommer fan inte ihåg vad. Illa! Det kommer väl snart.

Idag har jag ialla fall tränat. Nu tvättar jag lite kläder, och om ca 1½ timma kommer Paul från jobbet hit och ska klippas. Efter det ska jag åka hem till Görans föräldrar och äta middag. Blev inget med det i lördags för hans mamma var dålig.
Sverige vann handbollen igår, 29-25 mot Kroatien. Väldigt imponerande då vi inte vunnit mot dem sedan 2004!
Imorgon spelar Sverige semifinal! Spännande.

Här storspelar Sveriges Daliber Doder!

Nu sitter jag här med en som vanligt(!?) sovande Evelina bredvid mig. Göran har åkt till Lilleström för att lämna sin bil till någon som ska hjälpa honom att montera 2 st 1000 metare i fronten. Så det är lite egentid såhär på eftermiddagen. Gott är det!


Mammas prinsessa

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Åhnej, det är allt ofta det är pulvermos och köttbullar här också haha, men ibland så! :D Och de där skrivarproblemet har jag också, ofta, avskyr det och känner nästan att man måste införskaffa sig en - bara för att! Kram på er

2011-01-24 @ 21:46:34
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0