Evelina 10 veckor

Oj vad tiden går fort. Min lilla flicka har blivit 10 veckor nu, vart tog tiden vägen?
Njuter av varje sekund som mamma till henne.
Utvecklingen går otroligt fort. Händer nya saker varje dag nästan.
Nu:
  • ler hon i princip varje gång vi pratar med henne
  • griper hon tag i saker med händerna
  • har hon stl. 62
  • älskar hon att bada
  • somnar så fort vi sätter in bilstolen i bilen
  • älskar hon att träffa andra bebisar
  • följer oss med blicken
  • tycker om att se på tv, speciellt när det är massa fina färger
  • känner hon antagligen igen Viggos (favvokompisen) skrik, eftersom de börjar skrika ikapp när den ena börjar. Och det händer inte när någon annan skriker! :P
... denna listan skulle kunna bli lång, men jag nöjer mig med de punkterna tills vidare.

Igår var vi på ett besök hemma hos Tora och träffades totalt 5 mammor där, alla med sina bebisar. Evelina var äldst.



Redo för en biltur till Tora och bästisen + massa nya ansikten.

Här har vi en bild på alla bebisar:

fr.h: Evelina, Viggo, Liam, Lova och Oliver.

 

Jag kan lova er att jag hade en trött och grinig bebis här hemma igår kväll. Ögonen var röda av trötthet. Ändå ville hon inte sova. Typiskt. Blev ialla fall en god natts sömn för oss bägge till slut.

Var det någon av er andra som var med som märkte samma sak på era små kanske? ;)


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Liam

jaa, men först sov Liam från 16-19 i vagnen.. efter det var han övertrött ändå och höll sig vaken till 23 tiden :P Massa nytt för de små :)

2011-01-22 @ 14:37:23
URL: http://zarat.blogg.se/
Postat av: Tora - Viggos mamma

hihi aaw - nejdu Viggo var ganska glad på kvällen men han däckade gött en stund o sov i två timmar o sen sov han i nio (!) timmar inatt. Mamacita är nöjd ;)

2011-01-22 @ 14:43:06
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0