Enkelt men gott

Idag får det blir något enkelt att äta. Tänkte bara slänga in lite pommes i ugnen och steka några hamburgare, eller karbonader som det heter på norska.
Men först ska jag se "Såld på hus" någon som sett det? Hur bra som helst. Svenskt program. Mäklare som ska gissa pris på hus/lägenheter o.l. :)
Sen blir det middag. Hoppas Göran kommit hem till det. Just nu är han iväg med sin pappa och lämnar bil nr. 2 till montering av 2 st. 1000 metare i fronten.

Det kurrar i min mage nu.
Evelina ligger gott i hörnet av soffan och slukar ersättning. :)


En liten powernap före nattsömnen...

Kommentarer
Postat av: Thea

Hej! :) Det blev ljusa slingor i hela håret, sen färgade hon lite extra askigt när hon sköljde ur... ja, jag är inte så hemma med vad allt heter eller vad hon gjorde. Dom surrade om siffror och bokstaven "a" tror jag. :)

jag hade mörkare innan... så inget är mörkfärgat. utan från ljusbrun-blond-grå-grön blev det mörkblond och ljusblond. typ. :) jättesvårt att visa exakt på bild! ser mörkare ut än IRL.

2011-01-26 @ 17:33:35
URL: http://banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0