Snö och sur mjölk(?)

Fy fan, nu snöar det igen! Trodde verkligen att det hade kommit ner tillräckligt. Uscha. Jag vill ha vår nu. Ialla fall bar mark så vi kan rulla barnvagn utan att bli rädd att ungen ska drabbas av hjärnskakning när man går. Fick hälsa på vädret riktigt när jag skulle ner en tur till köpcentret som ligger max 5 min gång härifrån, men det räckte fan. Kallt, blött och äckligt! Var där och löste in lotterna som jag sa att Göran vann på igår, och det visade sig vara 240kr istället för 120 som jag sa. :) Skojs.

Idag, om en knapp timme kommer Larssa hit från jobbet för att klippa sig. Andra gången jag sätter mina saxar i huvudet på han så jag antar han blev nöjd sist.
Imorgon kommer Paul hit, han också från jobbet, och ska klippas han också. Lyckosten ska snart åka till Thailand så han vill vara näst intill hårfri då, kan jag förstå då det är som varmast där nu...


Vårat underbara hotell där vi låg i 14 dagar... Diamond Cottage Resort


Bjuder på denna, inte så vackra bild, men jag säger bara - KOLLA VATTNET! Vill bada!


Yes, jag njuter exakt lika mycket som det ser ut som, om inte mer... Fy fan vilken resa. Thailand måste ses av de stackarna som inte har varit där. :)

Hm. Jo. Försöker amma. Men hon vill inte längre. Bara på natten, men jag kan ju inte vänta till natten med sprängda bröst. Är mjölken sur eller vadå? Har den gått ut på datum? Vad ska man göra? :(


Kommentarer
Postat av: Thea

Hoppsan, vad många kommentarer jag fick av dig! :D Vad roligt att ha en sådan trogen läsare. :) Och fyyyy så najs vatten!!!! :-O Hade gärna varit där nu, ensam med en paraplydrink. :P



SV: Ang mammablogg galan, den håller till i Stockholm 7-8 maj har jag för mig. Har inte stenkoll, haha! :) Men gå in på mammagala.se så kan du läsa mer. :) Där står allt du vill veta! :) Jag hoppas att jag hittar nån som jag kan dela rum med... än så länge blir det surprice över vem jag får dela rum med. =/ Men ville inte betala typ 800 spänn extra för eget rum.

2011-02-15 @ 14:32:58
URL: http://banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0