Glad alla <3 dag

Nu har jag äntligen fått tillbaka mitt internet. :) Så nu ska det bloggas i hundra här.
Idag är det alla hjärtans dag! Har precis gett min present till världens bästa älskling. Han fick massa. Godis, nalle, lotter, ljuslyktor och pyntskålar. Vad gör man inte för den man älskar? :)
Han vann 120 kr på lotterna, då är det ännu roligare att ge bort.
Annars kan det vara farligt att ge bort lotter har jag hört... Tänk att ge bort en lott för 20 kr och personen i fråga vinner 5 miljoner. Annars är väl en papperslapp värd 20 kr en ypperlig gåva? :) (Fast det är nog bra att tänka igenom "konsekvenserna" innan...).
Nåväl. Igår var det mors dag här i Norge. Jag fick en jättesöt kopp som min lilla dotter hade köpt till mig. "Verdens beste mamma" stod det. <3 Tack mina älsklingar.


Yes. Då var uppkopplingen fixad igen. En snubbe kom hit imorse och ordnade och skruvade. Känns gott att få veta vad som händer i världen igen. Så nu ska jag ägna lite tid åt att läsa igenom alla bloggar som jag inte kunnat följa på 14 dagar ca. Så då vet alla vad jag kommer sysselsätta mig med tills ikväll.

Kommer garanterat massa uppdateringar här under dagens gång.
 
Jag kan nämligen vara uppkopplad 24/7 nu!!  WIIIIIIIIIHO!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0